Kritisk medieforståelse i den norske befolkningen 2024 Demokrati / Digital / Feilinformasjon og falske nyheter / Tonen i sosiale medier / 2024
Samfunnsverdien av ReDI Schools innsats for utdannede innvandrerkvinner Arbeidsmarked / Sosial / Utdannelse / Tech / Evaluering / 2024
Danmarks digitale frivillige Digital / Digitale fellesskap / Demokrati / Tech / Tonen i sosiale medier / 2024
Debatten om samtykke og voldtekt på sosiale medier Digital / Tonen i sosiale medier / Likestilling / 2024
Kartlegging av utenlandsk informasjonspåvirkning Demokrati / Feilinformasjon og falske nyheter / Digital / 2024
Angrep i kommentarfeltene på 10 danske gaming-influenceres YouTube-kanaler Digital / Tonen i sosiale medier / Tech / 2023
Antisemittisme på nettet i den offentlige debatten på Facebook Tonen i sosiale medier / Digital / 2023
Negative holdninger og stereotypier om samer på Facebook Demokrati / Digital / Tonen i sosiale medier / 2023
Kan vi identifisere fingeravtrykket fra generativ kunstig intelligens i en dansk kontekst? Tech / Digital / 2023
Angrep & hat i den norske offentlige debatten på Facebook Demokrati / Digital / Tonen i sosiale medier / 2023
44 procent af virksomheder underlagt lov om måltal har ingen kvinder i bestyrelser Likestilling / Næringsliv / 2023
Unges oplevelser af online risici på sociale medier Barn & unge / Tech / Digital / Digitale fellesskap / Tonen i sosiale medier / 2022
Krig og kærlighed i coronaens tid Digitale fellesskap / Feilinformasjon og falske nyheter / Radikalisering / Tonen i sosiale medier / 2021
Angreb i den offentlige debat på Facebook Demokrati / Digitale fellesskap / Likestilling / Tonen i sosiale medier / 2021
Identificering av hat online i Malmö Demokrati / Digital / Digitale fellesskap / Radikalisering / Tonen i sosiale medier / 2021
48 procent af virksomheder underlagt lov om måltal har ingen kvinder i bestyrelsen Likestilling / 2020
Undersøgelse af uønsket seksuel adfærd rettet mod studerende på de danske universiteter Utdannelse / 2018
Ekstern evaluering af projekt: ”Bedre trivsel og forebyggelse blandt anbragte børn og unge” Sosial / Evaluering / 2018